Elämä on ihmisen kiireisintä aikaa.
On taas hurjan kauan, ku olen kirjoitellut... viimeiset pari viikkoa olen käynyt koneella suunnilleen varttia ennen nukkumaan menoa toteamassa, ettei mulle mitään maileja tule. Viime lauantaina oli häät... J-P:n
koulukaveri meni naimisiin... oli kyllä ihan mukavat kekkerit.. varsinkin kun toiveitamme oli kuultu, ja
pöydässämme oli foliohämähäkkejä... (Joskus ehdotimme piruuttamme niitä hääkoristeiksi...) Häälahjaksi meidän kaveripoppoolta pari sai pulkan, johon oli pakattu survival pack avioliittoon... =)
Nojoo se on välillä niin tätä.

Yskää tässä olen sairastellut ja jatkanut päiväkodista toiseen juoksemista. Nytkin lastenlaulut rallattavat päässäni... ompahan jotakin toimintaa siis aivojenikin alueella. Koiramme on jatkanut spedeilyä ihmisille,
mutta muuten sen käytös on parantunut hieman... En minä tiedä, mitä taas kirjoittaisin... jotenkin väsyttää
vaan kamalasti... ehkä en siis muuta tee.