Mä olen nyt hiljattain aivan innostunut tästä blogeilusta... kuvia on tullut lisättyä enemmän..
tämä on ehkä mennyt enemmän askartelupainotteiseen, vaikkakin tarkoitus on tänne
laitella mitä milloinkin. :) Nyt on tää kädellä luomisen buumi siis meneillään.
Tänään käytiin "Nafun" eli Samin (mäyrän) kanssa metsässä lenkkeilemässä.. Ahdistavaa,
kun kaikki hyvät pururatalenkit on talvisin suunnattu pelkille hiihtäjille... ei sillä, että
mulla mitään hiihtämistä harrastavia vastaan olis (vaikkei mua niiden lautojen päälle ihan
helposti saa.. ainakaan vielä tällä vuosikymmenellä..) mutta kun koiran kanssa  pitää kulkee
kiltisti järven rantaa pitkin olevaa pientä polkua, jonka muut koiran ulkoiluttajat ovat
sinne ystävällisesti tallanneet.. Ja kun polku jatkuu pururadan yli kauas kauas kotoa
ja pururata taas suuntaa jokseenkin oikeaan suuntaan niin väkisinkin jalat kääntyvät
pururadan suuntaan.. eli hiihtäjien apajille. Siellä me sitten käveltiin, minä, mies ja koira.
Olimme tuhmia ja tottelemattomia. Hiihtäjäsetä katsoi pahasti. Muttakun! Varottiin
toki latua, käveltiin toisessa laidassa se muutama sata metriä.. mutta hävettää siellä
kulkea ja kerätä niitä nyrpeitä katseita laudoilla laskettelevilta. ANTEEKSI HIIHTÄJÄT,
ANTEEKSI MAAILMA!

Mutta niin, mua harmittaa kun ei ikinä kamera hyppää
taskuun  kun lähdetään ulkoilemaan.. kauniita kuvia olisi muutaman saanut tuoltakin
reissulta. Milloinhan mäyräkoiriin aletaan integroimaan kameroita... mikrosiruhan
meijän poijjaasta jo löytyykin niskanahan alta.

Tänään tein elämäni kaksi ensimmäistä ATC-korttia. Silmälläpitäen Hiekkaoliivin atc-vaihtoa..
vielä en ole uskaltanut ilmottautua, kokeilen ensin, mitä saan aiheisiin liittyen aikaiseksi.

Ja nyt löysin toisten blogeja kolutessani vallan ihanan jutun. Olen ihastunut jostain syystä kettuihin
(olematta kuitenkaan kettutyttö).. ja tämä on vallan upea. Osaisikohan tämä poropeukalo-
käsityöläinen tuommoisen tehdä.. (Minä, jonka kolmiohuivistakin tuli.. hmm.. batman logoa
muistuttavan mallinen. Kuvia ehkä joskus. ehkä.