Enpä ole nyt taas blogia hetkeen päivitellyt... Ajattelin, etten kuormita enempää tätä
systeemiä silloin, kun huoltohommat oli kesken.. Ja muutenkaan ei oo ollu semmonen
fiilis.

Viime viikonloppuna oli systerin lapset hoidossa.. Paljon leikittiin ja pelattiin kaikkia
mielikuvitus ja muita pelejä.. Bingoa, Nimipeliä, Mä kysyin yhen kirjan mukaan
kaikenlaisia kysymyksiä ja lapset vastaili (7 ja 9- vuotiaat).. Ja arvuuteltiin mikä
on mielessä oleva esine.. Eli täytyy koittaa kysellä vihjeitä esim. Onko se pienempi
kuin telkkari" ja arvuuttaja vastaa vaan kyllä tai ei.. Eli sitä samaa, mitä nyt radioiden
kilpailuissa on.. Laatikon salaisuus tms. Koiraa myös käytettiin ulkona.. tuolla
on kyllä kamalat kelit. Ei talvelta näytä.
270652.jpg

270656.jpg

Sunnuntaina käytiin sitten ystäväni ja tuon siskon tytön kanssa Kädentaito messuilla.. Kovasti oli
kaikkea mukavaa katseltavaa.. Eikä kaikkea ehtinyt nähdäkään.. Pienellä budjetilla kun reissussa
olin, niin ei ollut varaa paljoa ostella.. mutta jotain pientä mukaan toki tarttui. Olisin halunnut kyllä
ostella käsityöläisten tekemiä esineitä ja asusteita, mutta kun tuo rahapuoli on tällähetkellä hieman
vähäistä, niin tyydyin muutamaan "lohdutuspalkintoon".. :)

270653.jpg

Tällä viikolla oon ollu flunssassa ja kuumeessa.. pari päivää saikkua sitten oon nauttinu.. Tänään
on jo ollu parempi olo, joten menin ja leipasin miehelle marjapiirakkaa iloksi. Samalla piti kokeilla
myös tehdä itse daimia... Ihan hyväähän tuosta tulee, mutta ei tuo kyllä kovetu semmoseksi ihanan
rapsakaksi kuin oikea daimi.. Jokseenkin oikealta (ehkä vähän imelältä) tuo kyllä maistuu. Kelpaa
mulle. :)

Niin, osallistuinhan minä tuohon hiekkaoliivin atc-vaihtoonkin.. Omista korteistani unohdin ottaa
kuvan, (möhlä) mutta niitä voitte käydä kurkkimassa Marin blogista.. eli hänelle ne kortit lähetin
maanantaina. Saapas nähdä, mitä mukavaa posti tuo mulle vaihdossa mukanaan.. En edes vielä
tiedä, keneltä mulle kortit tulevat. Postia odotan kuin kuuta nousevaa.

Huomenna taas töihin ja sitten töistä kiireenvilkkaa kotiin vaatteiden vaihtoon. Huomenna mennään
kattomaan Nääspeksin näytelmää... Odotan innolla, tuo on tunnetusti aika hurttia meininkiä.. Kaks
kertaa sitä ollaan käyty kattomassa ja molemmilla kerroilla olen nauranut itseni melkein penkin alle.

Mutta pitemmittä puheitta. Nyt päästän miehen koneelle.

Mietittiin, että kun taiteilijoilla on muusa, niin onko nörteillä toosa... Innostaa koodaamaan...