Mä sain eilen aivan ihanaa postia!! Koiran kanssa avattiin yhteistuumin pakettia.. oli hyvin teipattu kiinni.. Ja meijän pikkuhaukku on niin innokas avaamaan paketeita, että se oikein tärisee jännityksestä, että mitä siellä sisällä on. Minä en kyllä luovuttanut mitään tuosta ihanasta sisällöstä koiralle.. Annoin vaan palkaksi koiran oman namin sille, kun auttoi avaamaan pakettia.

Ja namista puheenollen... näistä kuvista puuttuu semmoinen pussi, joka sisälsi suklaalakuja... jostain syystä se on jo tyhjä.. joten pussin raatoa en viitsinyt kuvailla... Mikä lie ahne possu sen vetässy tyhjäksi...

Mutta nyt kuvia tuosta ihanaakin ihanemmasta sisällöstä!
663807.jpg
Ensinnä iso nippu 3D-kuvia. Kauniita ruusu jne aiheita ja tuo koira-arkki on aivan ylisöpö!

663809.jpg
Sitten oli 3 kaunista helmiäisväristä neliökorttipohjaa, kohotarroja noille 3D-jutuille, aivan ihania keiju-kiiltokuvia, onnea-tekstillä olevia ääriviivatarroja, koristeellisia kohotarroja, pastellin värisiä haaraniittejä... ooo ihanaa, kaikkea mistä tykkään kovasti!

Ja sokerina pohjalla.. mä ilostuin ihan mielettömästi tästä:
663815.jpg
Paketissa oli 6x6tuuman kokoinen kirjanen..  Heti en tajunnut, että sisusta oli valmis. SAY-ihanaiseni oli minulle tehnyt kirjasen Jäätelöstä. Ja vielä meinasi kirjeessään, ettei kehtaisi mulle sitä lähettää... Siis tuohan oli AIVAN IHANA!   Mä ilahduin ihan älyttömästi. Joku on jaksanut minulle väsätä jotain noin ihanaa ja kaunista. Suuren vaivan olet nähnyt, ystäväni! Mua polttelee kauheesti, kun haluaisin tietää kuka on noin ihana ihminen!

Tässä vielä muutama kuva kirjasen sisällöstä:
663814.jpg
663813.jpg
663811.jpg
663810.jpg
Tekstit ei näy teille asti, mutta tämäpä onkin minun aarteeni! Aivan ihana ja inspiroiva. Mistä tiesit, että oon suuri jätskin (tai ylinpäätänsä kaiken namin) ystävä. Ihania ohjeita ja jäätelön historiaa ja tarjoiluvinkkejä ja erilaisten jäätelön kanssa tarjottavien kastikkeiden ohjeita. Tää kirja on NAM!

Kiitoskiitoskiitoskiitoskiitoskiitoskiitoskiitos! Sä olet ihana!!!