Tämmöisessäkin jutskassa olen mukana... ja kaksi toveri kesäkuun piristystä olen saanut. Kuvat on otettu, mutta ekasta paketista vaan kuva koneella ja sekään ei ole päätynyt vielä esille. Jo-hanna on mun pari, ja ihania asioita olen häneltä saanut. Tässä siis eka pakaasi!

662580.jpg
Kuva on nyt kyllä ihan vihoviimesen onneton. Nyt vasta huomasin. Mutta kerrottakoon, että noista pikku papereista on käytetty jo tuo etualalla oleva vihreä, on tuossa alempana esitellyssä kissakortissa taustana. Ja noista 6x6 tuumasista skräppipapereista yksi on noiden aiemmin esiteltyjen 3d auringonkukkakorttien somisteena cd:n alla. Ja noita ihania luonnonläheisiä mulberipapereitakin on jo sommiteltu moneen paikkaan... :) Tosi ihana paketti!!

Toisen paketin kuvan laitan jahka ehdin ja jaksan. Kerrottakoon myös, että tänään sain ihanan, ihanan, paketin Salaiselta askarteluystävältäni ja olen ihan täpinöissäni. Kuvaa tulee myöhemmin!