Vuodatuksen tökkimisestä huolimatta koitan julkaista pienen pätkän tekstiä taas...

Niin, enpä sitten ollutkaan immuuni töissä jyllääville taudeille, vaikka jo ehdin kuvitella (elo-syyskuu enemmittä taudeitta, vaikka ympärillä niitä oli). Niin se vaan on, että oli vaan tunnustettava, että ei tuu mittee jos ei saa levätä. Eilen tempasin sellasen vajaan yhentoista tunnin työpäivän (oli vanhempainilta iltasella hoidettavana) puolikuntosena, ääni viskibassoisena, (kuten mulle eräs vanhemmista sanoi...johon vakuutin että viskinjuonnista kyllä ei ole ollut kyse..) ja kurkku limaa täynnä. Tänään(kään) ääni ei salaperäisesti ollut palannut yön aikana, vaikka muka nukuinkin ihan hyvin. Joten tänään olen sitten lähinnä käyttänyt koiran ja  nukkunut aamupäiväunoset, käynyt terkkarilla ja kaupassa, sitten nukkunut 3 tunnin päiväunet ja nyt sitten olen jo monta tuntia ollut hereillä.. olo on ollut ihan hyväkin välillä ja ääni vähän parempana kun en kailota koko aikaa. (Mulla on suuria vaikeuksia olla puhumatta, jos on puheseuraa..vaikka sitten sillä viskibassollakin)

Mun lohikäärmehuivini on kohta valmis.. oon sitä viimeistellyt nyt iltapäivän aikana kun olo on ollut jonkinlainen.  Pieniä kauneusvirheitähän tuossa on kun en oo mikään varsinainen käsityöihminen (siis neuloja, virkkaaja jne...), mutta ei ne kokonaisuudessa niin selkeesti näy... kai. Kuvaa laitan jossain vaiheessa, jos kehtaan...