Taas on tullut vietettyä hijaiseloa koko kesä tän blogin suhteen.. mutta nytpä päivitän kuulumisia kuvien kera... Niinhän sitä sanotaan, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvakollaasin kertomasta sanamäärästä nyt puhumattakaan... :D

 

1249372025_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hyvä ystäväni toukokuussa käväisi meillä. Oli kyllä mukavaa! Haahuilimme siellä täällä, tongimme purkkeja (innostus tartutettu), kävimme kalevankankaan hautausmaalla katsomassa Juicen, Kikan jne hautoja, söimme kinkkistä koskipuistossa, käväisimme viihteellä, piknikkeiltiin pyynikillä ja käytiin pyynikin näkötornilla, jossa mua pelotti. Ja pelattiin Wiitä ja oltiin vaan. Mukavaa!! Kiitos!

 

1249372081_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten olitiin niin heviä, niin heviä... :D Sauna Open airissa tuli käytyä. Miekkonen ja kaverinsa enemmän, minä vhän vähemmän... Mulla lippu oli vaan yhdeksi (parhaaksi) päiväksi. Ja voin sanoa, että Nightwish iski taas ihan täysillä meikäläiseen. :) Ja uusi tuttavuus, Kamelot..

 

1249372070_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kesä-heinäkuun vaihteessa suuntasimme auton keulan kohti pohjoista. Mun kotiseutua siis... Näissä kuvissa nautitaan kesästä ja mökkeliystä mun vanhempien mökillä. Oli kyllä tosi ihana päivä. Tuli talviturkkikin heitettyä.. (tais jäädä ainoaksi kesän uintikerraksi mulla). Kuvissa kanssani riehuu siskon lapset, jotka kesälomaa viettivät monta viikkoa mummolassaan.

 

1249372059_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten vietettiin veljeni 40-vuotis syntymäpäiviä ja kesäolympialaisia. Ihan "omalla porukalla" oltiin.  Veljen ja siskon perheet, minä, miekkonen ja mun vanhemmat.  Olympialaiset kestivät myöhään yöhön, lajeina hiihtoa, tikanheittoa, kuulantyöntö, kolmijalkajuoksu (vai tulikohan siitä mitään....)  jne... Hauskaa oli, mutta lieneekö kellään tietoa, mikä joukkue tuonkin kisan voitti? No ei sen niin väliä.

 

1249372048_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pohjosesta palattua vietiimme viikon verran rauhassa kotona.. koska koira oli hoidossa, päätimme extempore lähteä junalla käymään Jyväskylässä. Ei mitään ihmeellistä suunnitelmaa, kunhan lähdettiin ku ei ollu ikinä käyny siellä kunnolla. Vietimme mukavan ja aurinkoisen päivän kierrellen ja kaarrellen ympäri keskisuomen kaupunkia. Purkkijahti vei meidät semmoisillekin kulmille, joihin ei ehkä muuten olisi tullut mentyä. Alhaalla, keskellä kuva kinder-kurren siwasta. Tuolta se joskus uutisoitu orava kävi kähveltämässä Kinder-suklaamunia. :D