Nyt vihdoin sain tämänkin ihanan paperiläjän kuvattua. Eli Salainen askarteluystäväni ilahdutti minua aivan upealla ja runsaalla määrällä kauniita papereita. Muutamaa noista papereista mulla on onkin/on ollut ja just nappiin meni sikäli, että yhtenä päivänä kauhistelin kun mun tuo ihana, ihana, lehtiruoti-kuvioinen kuultopaperi loppu erään projektin vuoksi ja harmittelin, etten varmasti saa sitä enää mistään.. Jostain syystä olen ihastunut siihen. Ja sitten mun SAY menee ja lähettää tilalle uutta.. Meedion lahjojako omaat?!

582285.jpg
Lähikuvaa ihanuuksista. Tuo sinisävyinen skräppipaperi, jossa on tuo maapallo-kuva ja tuo taskukellon kvua reunassa (ei näy kuvassa kunnolla)- on aivan ihastuttava.. En varmaan raski käyttää sitä edes mihinkään.. :) Ja sitten nuo pari kohokuvioitua kartonkia (kohokuviokaan ei näy kuvassa kunnolla) on tosi kauniita!!
582283.jpg

Ja ihana ystäväni oli jaksanut näperrellä mulle kauniin rasian ATC-korttien säilyttämiseen.. Ihan saada jotain itsetehtyä.. Minä tykkään että minua muistetaan myös jollain itsetehdyllä kortilla esim. Tykkääntykkääntykkään. Tässäpä vielä kuvat kauniista rasiasta.
582287.jpg Kansi
582289.jpg

582290.jpg

Ihana, eikö totta?