Tänään sinne taas pääsi.. nimittäin lätkimään sulkapalloa.. Avokin koululla (Teknillinen yliopisto) meillä on näin kesällä kaksikin vakiovuoroa sulkapallolle... keskiviikkona ja torstaina. Kesän aikana kuitenkin tuo pulju on neljä viikkoa juhannuksesta täysin kiinnitikslukossa, eli tuommonen vajaan kuukauden taukohan siinä tulee. Tänään taas tauon jälkeen pääsi ja voi että se oli taas mukavaa. Erittäin hassua, olen löytänyt liikuntamuodon, josta tykkään sitten oikein kovasti. *hymyilee* Vielä kun jostain saisin vähän enemmän oman tasoisen pelikaverin, niin voisi oikeasti jo pelata eikä vain pallotella. Kuulema olen kovasti kesän aikana kehittynyt ja lyönnit on jo hyviä suurimmaksi osaksi.. reaktiokyky tulee ehkä jäljessä.

Olen minä muutakin tänään tehnyt. Ompelin (köh, köh, vihdoin... ) tuommoiset punaiset paneeliverhot tähän "työhuoneen" ikkunaan susiverhojen kaveriksi. Ja kun verhoja viritin niin keksin vaihtaa kirjahyllyn paikkaa ja tyhjensin hyllyköstä noin miljoona Aku Ankan taskukirjaa ja Roope Setiä ja Viivejä & Wagnereita ja Nemejä ja muita ihanuuksia... sekä monta mapillista koulu ja askartelujuttuja ja ties mitä. Tulipahan tuokin samalla siivottua ja pölyjä pyyhittyä. Nyt näyttää paljon mukavemmalta tässä täyteen ahdetussa huoneessamme. Ollaan myös saatu väserrettyä se joskus mainitsemani laatikosto valmiiksi. Täytyneekin laittaa vähän kuvia omasta kodista joku päivä..

Nyt minä kyllä lähden pötköttelemään ja ootteleen, josko näkisin Nukku Matin ennen ku pökrään... X)