Eli tänä vuonna olen päätynyt seuraavanlaisiin harrastuksiin. Keramiikassa pidän nyt taukoa ja kokeilenkin maalauskurssia. Se järjestetään tuossa ihan lähellä ja siellä voi siis maalata akvarelleilla, akryyleilla sekä öljyväreillä. Akvarellit mua kiinnostaa suunnattomasti, mutta koska mulla on akryylimaaleja jemmassa tuolla niin päätin aloittaa niillä eka, koska kunnon akvarellivesivärit maksaa aika paljon niin pääsin halvemmalla ku ostin taiteilijatarvikeliikkeestä vaan muutaman siveltimen ja pahvipohjia ja semmoista tarpeellista. Akvarellien aika tulee sitten myöhemmin.. Noilla akryyleilla voi olla kyllä helpompi päästäkin alkuun, ainakin se kurssin opettaja sanoi jotain sellaista. Vielä en siis ole päässyt tositoimiin, kävin vain ilmoittautumassa viime maanantaina.

Lisäksi aloitimme miekkosen kanssa yhteisen harrastuksen. Parisalsan. Tuohon lähelle avattiin Kuubalainen Tanssikoulu, johon meillä nyt on 10x kortit.. Voi herranjestas, ettei meinaa mun kroppa toimia siellä niin kuin pitäisi.. Mutta seurataan tilannetta ja katsotaan, että onnistunko mä ikinä liikuttaan yläkroppaani eri tahtiin kuin jalkoja ja pitämään lantiotani paikallaan. Ja polvet pitää olla koukussa. Mahdoton yhtälö?