Eli tuossa elokuun alussa tein jo noita sivuja, mutta nyt vasta sain kuvattua... minäkö hitula?
Kuvatkaan ei mitään laadukkaita ja vähän vinoja.. mutta tämmösiä nää kuitenki on.

899222.jpg
Tässä kuvat näkyy tosi heikosti.. Mutta siinä on mun siskon tyttö joka oli meillä yhen kesäisen viikonlopun heinäkuussa... Käytiin uimarannalla ja sieltä nää kuvat.

899231.jpg
Tässä samainen plikka. Oltiin Tammelan torilla myymässä käsitöitä ja vähän kirpparitavaraakin.. Paljoa mitään ei kyllä mennyt, mutta oli meillä ihan kivaa kyllä silti. Mentiin jo aikaisin aamulla ja hengailtiin siellä ja naposteltiin herneitä ja eväitä... Ja juteltiin muiden torimyyjien kanssa. :)

899224.jpg
Tässä on mun systerin ja aimemmissakin sivuissa esiintyneen tytsyn synttärikuvat. Tästä tuli mun mielestä aika kiva sivu.

899227.jpg

Tässä taasen on mun veljen poika.. Hän polleena mulle esitteli "moottoripyöräänsä".. Olivat jostain ostaneet poitsun polkupyörän kahvaan tuommoisen härvelin, että kun sitä väänsi niinku kaasukahvaa, niin pyörä ärjäisi kuin moottoripyörä. :) Ja tiikeritööttikin oli.


Mulla on kyllä tuolla vielä hirmuinen nippu valokuvia, jotka haluaisin skräpätä.. mutta odotan sitä inspiraatiota ryhtyä tuohon hommaan... Muutenkin on askartelu jäänyt viime aikoina vähille... Olen viimeaikoina tehnyt vain kutsukortin ystävälle, että se tulis pikemmin kylään.. ;) Kun asustelee tuolla kauempana...