Vaikka aamuni alkoikin hieman heikosti (minun piti mukamas nousta kuudelta, kun mieheni lähti töihin,
mutta siinä vuoteessa kun venyttelin, niin nukahdin uudelleen ja heräsin hiukan ennen seitsemää.. Kappas
kehveliä, olin nukkunut oikean käteni päällä niin makeasti, että koko käsi ei näyttänyt elonmerkkejä..
Yritin nostaa kättä, mutta jouduin lopulta vasemmalla kädellä hiukan avittamaan ja suunnilleen heittämään
oikeanpuoleisen käteni olan yli... Säikähdyksestä huolimatta oikea kätenikin alkoi virota, eli en sentään
amputaatiokeskukseen joutunut lähtemään...) niin olen saanut jotain aikaiseksikin. En kauheasti mitään
näkyvää ja hyödyllistä, mutta kuitenkin.
Töitä ei siunaantunut tälle päivällekään joten koiran kanssa tehdyn (45min) aamulenkin jälkeen
revin ja raastoin pyöräni ällön ahtaasta pyörävarastosta ja lähdin kirpparille. Ajoin sinne pitempää
kautta kun en uskalla mennä jyrkkää lukonmäkeä pyörällä alas. (nynnyseriffi). Ostin paidan ja
neliskanttiset kehykset...tulevat jollekkin tulevaisuudessa EHKÄ valmistuvalle askartelutyölleni.
(Mulla on kaapissa jo monenlaisia kehyksiä valmiina ties mille.....)
Sitten kävin vielä ostamassa viereisestä elukkakaupasta Sami-poitsulle naudan lihalevyjä. Sen
herkkua. Sitten päätin vielä ajaa citariin ja kodinykköseen, nätti päivä kun oli... Iltasella kävin vielä
lenkillä kun ukko halus rullaluistella ja koira halus muuten vaan ulos... rullahaistella. (Ja taas
jalkaproteesilla päähän nii että surahtaa) ((olen vähän väsynyt, yrittäkää nyt ymmärtää... ja ei, en
ole 13-vuotias))
Sitten olen onnistunut käymään ostamassa ruokaostokset ilman, että ostin karkkia (siis taputtakaa
nyt, tää on aika kunkkua tää) ja olen tehnyt mustikkapirtelöä. Ja kokeilin ekan kerran elämässäni
fimo-massoja. Peikkoa tein äskön.. ja pienen ruusun.. Luulempa, että tästä tulee mun uusi kiva
höntsötyksen kohteeni.
Matkakuumeeni on myös alkanut kasvaa, huomasin että lontoon matkaan on tasan 2 viikkoa aikaa.
Joten sen sitten tietää, mitä kotona puhutaan.

P.S: Silmäni ovat nykyisin hyvässä suojassa. Ostin aurinkolasit ihan alan liikkeestä. Voimakkuuksilla.
Vielä kun pitäis olla nuo kunnolliset silmälasitkin, voimakkuuksilla. Rahalahjoituksia otetaan vastaan.
Hyvää yötä. Mua kytätään ovelta ku en päästä tänne lukemaan mitä kirjotan... ja sitten kaikki kuitenki
voi kirjotuksen jälkeen julkisesti lukea nämä höpinät. Kaikkea sitä... Hyvää yötä, kuten jo aiemmin
totesin.