Tänään oltiin ekaa kertaa tälle vuodelle huitomassa mailoilla palloa, joka ei oikeastaan ole edes pallo. Avokin koululta saa varattua sulkapallovuoron kesäksi parilla kympillä (tosin heinäkuun se mokoma on kiinnitikslukossa, joten sillon ei pääse) ja mehän se varattiin.

Enhän minä nyt tuolle avokille mitenkään pärjää, me vaan pallotellaan. Minä olen ollut aina vähän kömpelö  enkä mitenkään liikunnallinen.. Ja vieläkin kovin on ramppikuume mennä johonkin liikuntaharrastukseen, varmasti osuutta asiaan on koululiikunnalla. Mutta tuo sulkapallon lätkiminen on oikeasti kivaa!! Vähän mä alan jo hallita sitä, saan välillä jopa tehtyä lyönnin, johon avokki ei ehdi. Hän taas on harrastanut vähän kaikenlaisia joukkueliikuntalajeja lentopallosta salibandyyn.. Mun liikkuminenhan kentällä on varmaan saman näköistä kun Uuno Turhapurolla tenniksen peluussa, mutta siitä viis,  mulla on hauskaa ja oon tunnin jälkeen ihan läkähtyny. Nyt vielä on mukava ku on nuo kivat lasit, niin mä en huido tyhjääkään niinku ennen... :) Edellisiähän ei voinut pitää päässä, ei. :) Tästä mä tykkään! Mua harmistuttaa kovasti, että tuo sulkapallovuoro on normaalisti niin törkeen kallis, et ei tuu mentyä.. ja noita paikkoja, missä pelata, ei oo kovin lähellä. Tuonne TTY:llekään ei talvisin oo ulkopuolisilla asiaa lähtä hillumaan liikuntavuoroille. Nöööö!
Mutta nyt mä nautin sit tästä.