Niin. mitä minä olen tehnyt.. no voisi sanoa melkein että "en mitään".. mutta eipä nyt takerruta pikkuseikkoihin. Olenhan kiltisti käynyt töissä ja kaupassa ja tullut kiltisti kotiin. Askartelurintamalla on ollut hiljaista kun huopatossutehtaalla.. ehkä huono vertaus sikäli, että huopatossutehtaalla todennäköisesti saadaan tehtyä jotain hiljaisuudesta huolimatta (paitsi jos on potkittu työntekijät pois, niinku nykymaailman malli näyttää olevan...), toisin kuin minun askartelunurkassani..

Tossa viime viikonloppuna toki myös oli ihan mukavaa kun ystäväiseni Espoosta oli käymässä. Oli mukava jutella ja purkaa sydäntään ja ku kaveri samalla alalla, nii ideoitten jakoa myös harrastamme. Napostelimme ja kävimme myös vähän kaupungilla lauantai-illan menoja katsomassa. Oikein mukavaa meillä oli. Sunnuntaina vielä menimme kaupungille ku oli eka kauppasunnuntai.. Yritin etsiä itselleni talvikenkiä, mutta niitä ku ei meinannu mun jalkaan sopivia millään ilveellä löytyä (tai ne jotka olis ollu hyvät jalkaan, näytti ihan moottoripyöräsaappailta.. ja ku ei moottoripyörääkää omista, nii ei niistä oikein iloa..) ja kypsyin jo koko hommaan.. Nahkaiset kävelykengät ostin sitten n.10min ennen sulkemisaikaa Kenkärevosta.. Ystäväni oli jo siinä vaiheessa hypännyt junaan... jäin vielä katsomaan, että jos jostain jotain löytäisin.. Nuo ei oo kyllä ihan sitä mitä mä etsin, mutta kun entiset kävelykengät lahosi nii pakko oli semmoset sitten ostaa ku en viiti lenkkareilla paahtaa joka paikkaan ja mun ihanat kenkänikin (jotka täällä on joskus esitelty) on jo aika kesäiset tähän räntäsateeseen..

Tällä hetkellä vietän aikaa itsekseni (koira kyllä nukkuu olkkarissa) kun miekkonen on porukoillansa käymässä.. Flunssainen on olotila jonkin verran, päätäkin särkee.. onneksi silmä/silmät on sentään rauhoittuneet.